Rozhovor s RE.BRUNS
14. 08. 2020

Rozhovor s RE.BRUNS


Prvně jste se s ní mohli seznámit v červencovým Jofi Boxu.

Prvně jste se s ní mohli seznámit v červencovým Jofi Boxu.

Nemusíte se bát, pokud jste tuto možnost nevyužili, brzy záhájíme prodej jejich výrobků na našem eshopu

Jmenuji se Victoria Židková a pocházím z malé vesničky Dobrošov u Náchoda, kde jsem vyrůstala jako jedna z mnoha dětí našich podnikavých rodičů. Vždy jsme měli blízko k přírodě a zvířatům, o čemž svědčí mé zkušenosti s chovem hospodářských zvířat, a vždy přítomní psi to jen dokazují. Mezi tím jsem vystudovala ekonomickou vysokou školu a stala se součástí několika menších projektů a rozjezdů tzv. studentských firem.

V roce 2016 jsem si pořídila svého vlastního psa, Francouzského buldočka Bruna, který se mi stal velkou inspirací jak v životě, tak pro následující podnikání a směr, kterým jsem chtěla jít.

Jako pejskař jsem nakupovala různé české i zahraniční výrobky a doplňky pro psy, ale nikdy jsem po rozbalení balíčku nebyla s kvalitou úplně spokojená. Hledáním a hledáním jsem zjišťovala, že pro nás a mnoho dalších pejskařů, kteří chtějí zejména kvalitu a design, jsou ideální výrobky nedosažitelné nebo prostě neexistují.I při setkávání s pejskaři v parcích nebo na procházkách jsem viděla i slyšela, že většina postrojů a obojků, které jejich mazlíčci nosí, jsou buď designem fádní, nebo jejich zpracování není kvalitní. Zároveň jsou převážně sériově vyráběné, s plastovými sponami a z velkých fabrik původem z Číny.

Jednoduše řečeno, nám chyběla kvalitní česká výroba a produkty, nad kterými se někdo zamyslí a dá jim patřičný čas, ze kterého vzejde jedinečný výrobek, který zaujme jak na pohled, tak provedením.Pejskaři často myslí na sebe a jsou ,,hrdí", že třídí odpad, kupují udržitelné a eko oblečení nebo se trmácejí přes půl města, aby nakoupili bez obalu a šetrně k naší planetě. Jak často myslí v tomto duchu na své psy a zátěž, kterou nakupováním všemožného pro své miláčky způsobují?

Myšlenka a značka RE.BRUNS se zrodila, a během tří let jsme si prošli vývojem, kdy jsme hledali, vybírali a zkoušeli látky, které splňují naše podmínky.Materiály museli být prodyšné, kvalitní, lehce umyvatelné, abychom se rozhodli je pro výrobu použít. Což se nakonec povedlo, zahájili jsme spolupráci s českými ilustrátory, kteří navrhli design, a našli šikovné švadleny, které jejich práce baví. Během celého procesu jsem se začátkem roku 2019 stala s projektem RE.BRUNS součástí Start-upového akcelerátoru organizovaného školou VŠEM, kterým jsme úspěšně prošli a načerpali rady, zkušenosti i inspiraci.Před spuštěním hlavního prodeje jsem se také na začátku roku 2020 účastnili crowfoundingové kampaně na HITHIT, kde se i díky COVIDU a malému povědomí o nás, společně s omezenými možnostmi marketingu nepodařilo vybrat cílovou částku. To nás ale nezastavilo protože spokojenost a nadšení zákazníků bylo vysoké a my věděli, že máme pokračovat.Začátkem roku 2020 jsme postupně spouštěli finální výrobu a zahajovali prodej. Teď jsme TU!

Jednoduše díky hlavnímu cíli a také nejduležitějšímu článku bez kterého by značka nevznikla. RE. poukazuje na REcyklované materiály a BRUNS od mého pejska Bruna..A název byl na světě

Nyní jsme v začátcích, ale vize, cíle a plány do budoucna jsou veliké. Před e-shopem jsme prodávali na Instagramu a Facebooku a nyní jedeme přes měsíc na e-shopu, kde se nám daří zvyšovat objednávky každým dnem.Nyní připravujeme vícejazyčnou mutaci webových stránek a budeme rozšiřovat naše prodeje také do Evropy.

V tuto chvíli je pro nás ovšem nejdůležitější dostat se do podvědomí českých pejskařů, kde se cítíme nejlépe, a jsme jim vděční za podporu a velmi kladné ohlasy, které doposud dostáváme